dissabte, 5 de maig del 2012

ANÀLISI DE TEXTOS

Setmana curta però intensa. Bé ens vam reunir amb les tutores de 1r.,2on. i 3er.  cicle per escollir els textos que els hi passarem als alumnes,una vegada decidits els hem fotocopiat i el dia que passarem la prova serà el 24 de Maig durant tot el dia als diferents cicles.
Pel que fa al grup de l'APSI que es reuneixen tots els divendres,que és on es troben tots/es les psicopedagogues dels centres de l' escola Andorrana,aquesta setmana va tocar fer anàlisi de textos,per grups han analitzat textos d'alumnes que tenen en seguiment en les diferents escoles del país per veure el nivell que tenen i extreure'n totes les idees possibles entre tots els companys.Un grup de 17 persones agrupades les de primera ensenyança en 2 grups i segona ensenyança i Batxillerat en un altre.
El grup on jo vaig estar,han creat uns quadres on diferencien el Lèxic-semàntic, la Morfosintaxi,i la Gramàtica.
El seu principal objectiu és treballar correctament el Codi i la Forma per poder arribar a analitzar els objectius prioritàris que s'han marcat, del text o l'escriptura lliure que ha fet l'alumne segons el cas.
Han sorgit varietat d'opinions i per ficar-se d'acord,caram han estat 4 hores,no a estat gens fàcil.
La meva tutora m'ha donat feina per casa,m'he de llegir 2 llibres sobre"Avaluació de la comprensió lectora,proves ACL",per saber com es fan pel dia 24 de Maig. Així que ja tinc feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada